środa, 14 sierpnia 2019

„Wielki Wybuch”, czyli debiutancki singiel Julii Seredy

W Internecie ukazał się właśnie debiutancki singiel Julii Seredy zatytułowany „Wielki Wybuch”. Utwór utrzymano w charakterystyce współczesnego, ambitnego popu z elementami house i stanowi on pierwszą zapowiedź planowanej na przyszły rok płyty.


„Wielki Wybuch” to klubowy numer z porywającym refrenem. Kawałek oparto na polskim tekście, inspirowanym teorią wielkiego kosmicznego wybuchu, z którego wyłonił się świat. Jak zapowiada Julia Sereda, na albumie znajdą się kompozycje o dość zróżnicowanym charakterze, możliwe do sklasyfikowania jako szeroko rozumiany pop z lekkim ukłonem w stronę nowoczesnych brzmień klubowych. Autorami muzyki są Radosław Gmurkowski oraz odpowiadający również za tekst Mysław. Co ciekawe, utalentowana wokalnie szesnastolatka ma także duże doświadczenie w sporcie. Julia trenuje Taekwondo Olimpijskie w Klubie AZS AWF Warszawa. Na swoim koncie ma Mistrzostwo Polski Kadetów, Mistrzostwo Polski Juniorów w 2018 i 2019, jest brązową medalistką Mistrzostw Europy Juniorów, brązową Medalistką Mistrzostw Polski Seniorów oraz zawodnikiem Polskiej Kadry Narodowej Taekwondo Olimpijskiego. 

W sporcie bardzo ważna jest koncentracja na celu, to jest coś, co sprawia, że wszystko inne schodzi na dalszy plan i nie ma już nic oprócz sportu. Pokochałam muzykę za to, że pozwala mi się przełączyć i odetchnąć od morderczych treningów i stresu związanego z zawodami. Wiem, że to nietypowe, ale cóż, jestem sportowcem z duszą artystki i mam nadzieję, że moje piosenki dadzą frajdę również słuchaczom... – mówi Julia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz