poniedziałek, 11 marca 2019

[WYWIAD] Fancy: „Czynienie ludzi szczęśliwymi jest moim przeznaczeniem”

W miniony piątek, tj. 8 marca br., w hali przy ulicy Sportowej 1 w Oławie odbył się wyjątkowy koncert uświetniający Dzień Kobiet. Wystąpił tu bowiem wokalista będący legendą muzyki disco - Fancy! Z tej okazji udało mi się porozmawiać z artystą i zapytać między innymi o wrażenia związane z kolejnym spotkaniem z polskimi miłośnikami oraz o przemyślenia dotyczące hitu „Flames of Love”. Wokalista zdradził ponadto swoje plany na najbliższe miesiące. Jesteście ciekawi? Zapraszam do lektury!

Fancy w Oławie
fot. Paulina Kalinowska


Jak się teraz czujesz?* Po kolejnej wizycie w Polsce?

Występ w Polsce zawsze stanowi dla mnie przyjemność. Lubię wszystkich polskich fanów. Potrafią śpiewać niektóre spośród moich piosenek, znają teksty. To wspaniałe i napełniające mnie dumą.

Czy jest jakaś rzecz, którą cenisz sobie w naszym kraju najbardziej? Może atmosfera, pierogi albo coś zupełnie innego?

Lubię niektóre polskie potrawy. Atmosfera na koncertach, za kulisami i w hotelach każdorazowo jest bardzo miła.

A co możesz powiedzieć mi o Twoich polskich fanach? 

Fani w Polsce są naprawdę uroczy. Lubię tu występować i sądzę, że ulubionym śpiewanym przez mnie przebojem jest tutaj „Flames of Love”.

W dorobku artystycznym masz mnóstwo, mnóstwo hitów. Z którego jesteś najbardziej dumny?

„Flames of Love”. Ta piosenka ma dobry rytm i melodię oraz mocny, odnoszący się do każdego z nas przekaz zawarty w tekście.

Jesteś autorem singla ponadczasowego. Moim zdaniem „Flames of Love” jest jednym z największych hitów wszech czasów. Ale czy Ty wciąż lubisz wykonywać ten utwór? Wiesz, po trzydziestu latach bez końca „Flames of Love”** :).

Po tych latach wykonywania na scenie moich piosenek dochodzę do następujących wniosków.
Nie śpiewam swoich piosenek dla siebie. Wszystkie swoje utwory śpiewam dla publiczności! A publiczność jest ważna i na każdym koncercie inna. Czynienie ludzi szczęśliwymi jest moim przeznaczeniem.

Czy masz teraz jakieś marzenie? Związane z muzyką lub nie. Coś, czego mogłabym Ci życzyć.

Chcę przygotować w roku 2019 mój nowy album oraz kompilację. I mam też nadzieję, że wielu fanów sięgnie po moją książkę, dostępną na Amazonie w czterech językach.
Płomienie miłości dla Was! Fancy.

I niech tak właśnie się stanie. Serdecznie dziękuję za rozmowę i poświęcony mi czas!

Książkę „Life of Fancy” możecie nabyć na stronie Amazon.com. Wystarczy kliknąć TUTAJ. Pozycja zawiera tekst przetłumaczony na język niemiecki, angielski, hiszpański i rosyjski. Lektura obowiązkowa dla każdego miłośnika tego niezwykłego artysty! 


* oryginalnie „How do You Feel Right Now”, co stanowi tytuł jednej z piosenek Fancy'ego
** oryginalnie „over and over again flames of love”, co stanowi fragment tekstu utworu „Flames of Love”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz