wtorek, 16 lipca 2024

Luiza Kalita z wakacyjną historią o miłości. Posłuchaj singla „Moje serce jest dla Ciebie”

Luiza Kalita kontynuuje promocję swojego debiutanckiego, wydanego w maju tego roku krążka „OdNowa” i prezentuje historię z życia wziętą. Singiel „Moje serce jest dla Ciebie”, gdyż o nim właśnie mowa, traktuje o relacji opartej na przyjaźni i zaufaniu, wzajemnym zrozumieniu i wdzięczności.



To dla mnie szczególny utwór, bo napisany z myślą o moim partnerze, którego zaangażowałam do tego projektu. Myślę, że jako osoba stroniąca od social mediów godząc się na udział w nim, po raz kolejny okazał mi ogromne wsparcie. „Moje serce jest dla Ciebie” to po prostu miłość – mówi Luiza.

Tekst, podobnie jak w wypadku pozostałych propozycji znajdujących się na na płycie „OdNowa”, napisała sama wokalistka, muzykę zaś stworzyła we współpracy z Adamem Wełną, będącym również producentem albumu. W powstałym spontanicznie klipie towarzyszącym piosence Luiza opowiada o swoim związku. Trochę na poważnie... a trochę z przymrużeniem oka.

Zależało mi na tym, aby przekazać w teledysku naturalność i taki wakacyjny, sielankowy vibe. Postanowiłam więc sama napisać scenariusz i zrealizować ten teledysk w takim vintage/retro klimacie. To było dla mnie niemałe wyzwanie, ale uważam, że mam w sobie ogromne pokłady kreatywności i lubię próbować nowych rzeczy. Bardzo podobały mi się tamte czasy i mam nadzieję, że chociaż trochę udało mi się to oddać w teledysku  wyjaśnia artystka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz