środa, 12 czerwca 2024

RAF z premierą singla „They don't know how much I care”

„They don't know how much I care” to trzecia, opublikowana pod szyldem wytwórni Niebieski Label zapowiedź płyty EP RAFA mającej ukazać się jeszcze w tym miesiącu. Za pośrednictwem dźwięków i słów wokalista opowiada o tym, jak dał sobie podciąć skrzydła, lecz teraz rozpościera je na nowo i łapie w nie wiatr.



Ten singiel jest chyba dla mnie najważniejszym ze wszystkich, które wydałem do tej pory. Jest bardzo osobisty. Napisałem go w momencie słabości, kiedy czułem, że nikt do końca już nie wierzy w muzyczną drogę, którą idę. Sam zacząłem w siebie wątpić. Pisząc i nagrywając ten utwór, chciałem wyrzucić z siebie negatywne emocje, które mi towarzyszyły i ciążyły przez ostatnie miesiące. Singiel „They don't know how much I care” pozwolił mi oswoić się z myślą, że momenty zwątpienia są częścią procesu twórczego i pewnego rodzaju drogą do stania się lepszą wersją siebie – opowiada Aleksander.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz