środa, 12 czerwca 2024

MIJA MI świętuje trzydzieste urodziny singlem „Hi 30s”

Aleksandra Cybula, znana szerszej publiczności jako MIJA MI, dzieli się nowym materiałem. Utwór „Hi 30s” jest tym bardziej wyjątkowy, że powstał z okazji trzydziestych urodzin wokalistki. To piosenka dla wszystkich, którzy z mieszanką podekscytowania i refleksji stają na progu kolejnej dekady swojego życia.



Kiedy śpiewam słowa Rip 20s Hi 30s, zaczynam pisać nowy wątek, czuję, że wyrażam gotowość do kolejnych doświadczeń i nowych etapów w życiu. To nie oznacza jedynie zakończenia jednego rozdziału, ale również otwarcie się na nowe możliwości i przygody, które niesie ze sobą nadchodząca dekada życia. Totalnie przestałam się bać tego, że czas tak szybko MIJA MI, bo w moim życiu dzieje się naprawdę dużo dobrego, a czas pozwala mi przede wszystkim lepiej zrozumieć siebie. Ta piosenka powstała zupełnie przypadkiem, a jest dla mnie jak ogromna łyżka nutelli – megasłodka! — mówi MIJA MI.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz