czwartek, 18 maja 2023

Co dwóch Antonich, to nie jeden. Roker i Janusz Chabior wpadają w „Cichy szał”

Antoni Roker zaprezentował właśnie teledysk do ostatniego, opublikowanego pod szyldem 33 Records singla promującego debiutancką płytę zatytułowaną Łobuz. Okazuje się, że razem z artystą w „Cichy szał” wpadł... Janusz Chabior!



Nagranie utworu zostało zrealizowane w Robak Studio, a zadania tego podjął się Zbigniew Piotrowski. W klipie wyreżyserowanym przez Macieja Motyla Motylewskiego obok Rokera i Sylwii Pędziwiatr-Stefan wystąpił jeden z najwybitniejszych i najpopularniejszych polskich aktorów, znany z kultowych ról w takich produkcjach filmowych i serialowych, jak: Ślepnąć od świateł, Wołyń, DrogówkaSłużby specjalne, Pitbull, Komisarz AlexSymetriaPod powierzchniąRóżyczka czy Chce się żyć.


Od kiedy zobaczyłem „Symetrię z Chabiorem w roli strażnika więziennego, wiedziałem, że to jest mój człowiek  mówi dodaje Roker Charyzma, kozacka i niecodzienna fizjonomia, ogromny wewnętrzny spokój, a jednocześnie dzikość w każdym spojrzeniu. Janusz z marszu stał się moim mistrzem polskiego kina, ale wtedy nawet przez chwilę nie myślałem, że zagra główną rolę w teledysku do najważniejszej piosenki, którą do tej pory napisałem. Co więcej, nawet nie mogłem pomarzyć, że zagra mnie, Antoniego Rokera, wiele, wiele lat starszego. Nawet teraz wydaje mi się to wciąż nierealne. A jednak, Janusz Chabior stał się częścią ścieżki dźwiękowej mojego życia.


Łobuz zdobył nominację do Płyty Roku Antyradia, okrzyknięto go też Nadzieją Rocku 2023 według magazynu „Teraz Rock”. Po trzech promujących krążek singlach, tytułowym, „Cios” i „Przechera”, przyszedł czas na elektryzujący, gitarowy numer, oparty na szybkim, drapieżnym riffie. Traktuje on o potężnych uczuciach zestawionych z codziennością i stanowi swego rodzaju przestrogę dla osób będących w relacji, a niewidzących świata poza sobą. 


Patrzmy na siebie z troską i uwagą, dbajmy o swój każdy dzień, tak normalnie, po ludzku i finalnie, żyjmy tak, żeby jutro nie skończyć jak bohaterowie tej opowieści, żeby nie było tak, że: „Nie będzie powrotu do tego, co było, że wszystko już dawno, dawno się skończyło. Pieniądze są ważne, ale bez miłości jesteśmy martwi. Miłość jest najważniejsza – dodaje Antoni Roker.



Antoni Roker, czyli Maciej Organek, współtworzył zespoły Wasching Machine i Playman, zasilał skład koncertowy grupy Temper Temper, a w latach 2020-2021 piastował posadę głównego gitarzysty w formacji Proletaryat. Po występie w półfinałach dwunastej edycji programu „Mam talent” postawił na w pełni autorskiego rock'n'rolla. Wśród inspiracji wskazuje reprezentantów klasycznego rocka, Queens of the Stone Age i Jacka White’a, lecz sam postanowił wyrazić się w ojczystym języku. 


zajrzyj po więcej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz