niedziela, 8 stycznia 2023

Zespół HORTA z premierą singla „Ana's Mood”

Światło dzienne ujrzał właśnie nowy singiel zespołu HORTA. „Ana's Mood”, gdyż o tej piosence mowa, stanowi zapowiedź nadchodzącego albumu.



„Ana's Mood” to emocjonalny zapis chwili – mówi Jacek Horta. – Stan, w którym znam odpowiedź: jedynym rozwiązaniem jest powiedzenie sobie „to koniec”. Moment narodzin, w którym to, co przede mną, jawi się jako kompletnie nieznane, obce. Jest to bardzo złudne odczucie i bez uświadomienia sobie istoty własnej osoby, faktu, jak ważny jestem sam dla siebie, przekroczenie tej „granicy” wydaje się być koszmarem. Rzecz w tym, że stan, w którym tkwimy, jest równie koszmarny, krzywdzący przede wszystkim dla mnie, ale też dla każdego, kto ma ze mną kontakt. Staję więc przed wyborem: zmienić coś i przeżyć żałobę po rozstaniu czy tkwić w tym, powoli wyniszczając swój świat. Tak jak mówiłem, to „nowe” jest jedynie pozornie nieznane, ale dla mojego pijanego z miłości umysłu przypomina to koniec świata.



Skład rockowy HORTA powstał stosunkowo niedawno, gdyż w roku 2022, jednak na swoim koncie ma już między innymi trasę Blue z Closterkeller, występ z grupą Nenufar oraz wydarzenie Odważnie w przyszłość w Zakopanem, gdzie dzielił scenę z kapelami Turbo i Sting Ray. Każdy koncert muzyków przemienia się w pełne energii show dopełniane przez starannie wykonane makijaże i projektowane na zamówienie kostiumy. Formacja wydała do tej pory dwa utwory: „Ślad” oraz „Zegar” z gościnnym udziałem Anji Orthodox.


zajrzyj po więcej:

HORTA na Facebooku
HORTA na Instagramie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz