niedziela, 29 maja 2022

Nadszedł „Tułacz”. Posłuchaj debiutanckiego singla zespołu Stigma Mortis

Oto nadszedł „Tułacz”. Błąkał się po różnych zakamarkach audialnej przestrzeni, by wreszcie dotrzeć do nas słuchaczy, jako debiutancki singiel zespołu Stigma Mortis. Czy wyruszycie w dalszą podróż razem z nim?


fot. @brakfocusu


Pochodzący z Krakowa skład Stigma Mortis istnieje od roku 2021. Twórczo porusza się między takimi gatunkami jak death metal czy deathcore, szukając własnych rozwiązań i charakterystycznych brzmień. Obecnie muzycy pracują nad swoją debiutancką płytą EP, „Algor”, która ukaże się już wkrótce. 



„Tułacz” | tekst

Patrzę ślepo na świat, zamknięty w swej tułaczce,
Mój nic nie warty głos, nigdy nie będzie kłamstwem

Nie ważne co, nie znaczę nic, 
przechodzę przez kolejne drzwi i pragnę żyć
I wciąż odbijam się..
I zapominam się..

Czy chcesz to skończyć?
Powiedz mi czy tego chcesz.
Porzuć nadzieje, nieustannie zbliża się

Niepokorny wilczy syn,
rozpruwa Twoje brzemię,
a dziury w Twoim ciele sprawiają spełnienie :)

Bez żalu, bez winy, nie poznam współczucia

To wszystko~ podstępne słowa
To wszystko~ w Twojej głowie trwa
A ja~ nigdy nie chciałem być tam
Patrzę, na Ciebie~ gdy podłe ręce zakrywają twarz, ble

Nie ważne co, nie znaczysz nic
Przechodzę przez kolejne drzwi i pragnę żyć
I wciąż odbijam się..
I zapominam się..

Niepokorny wilczy syn,
Zakończy Twoje życie, płynąca krew ukoi ból,
Pyszny zabieg trwa

Zostałem sam, 
Ja i mój niepewny stan,
Pośród samych szmat.
Zatańczmy razem wam,
Raz dwa trzy, Raz dwa trzy
I znowu krok w tył

Mam
Nadszedł życia czas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz