poniedziałek, 5 sierpnia 2024

Wiktoria Zwolińska, the small town kids i... „Ktoś”!

Formacja the small town kids zaprezentowała właśnie kolejny numer z nadchodzącego wydawnictwa. Tym razem zaproszenie do projektu otrzymała Wiktoria Zwolińska, dzięki czemu duet przerodził się w trio. A raczej w kwartet, bowiem do artystów dołączył również... „Ktoś”! 



Po roku przerwy moje nazwisko ponownie pojawi się w nowościach serwisów streamingowych… A to za sprawą collabu, do którego zaprosił mnie cudowny zespół the small town kids. Dzięki tej współpracy nawiązałam silną i piękną relację z wrażliwcami, którzy, wydaje się, że rozumieją mój świat ;)). A to dopiero początek moich nowych dźwięków… Wzruszam się bardzo – mówi Wiktoria.

Tekst będący listem od siebie z przyszłości do siebie z teraźniejszości napisał Filip Wojtal, jedna druga duetu.

Nie wiem, kim ta osoba jest i czy w ogóle istnieje, jednak wierzę, że kiedyś się spotkamy. W końcu mam jej tak dużo do powiedzenia – komentuje muzyk.

Filip WojtalMichał Świder poznali Wiktorię dzięki kolaboracji z Dawidem Tyszkowskim, z którym wokalistka nagrała wspólny utwór, „Skrawki”.

Totalnie zachwyciła mnie wrażliwością, jaka płynęła z jej głosu. Dodatkowo styl Wiktorii wydawał mi się perfekcyjny do tego numeru brzmieniowo  nie myliłem się, pięknie to wyszło finalnie – dodaje Filip.

Piosence towarzyszy teledysk stworzony przez Igora Szwęcha.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz