czwartek, 18 maja 2023

Takie „Straty” warto ponieść. Premiera debiutanckiego albumu MAS

Światło dzienne ujrzał właśnie debiutancki album MAS, „Straty”. Zawiera on zestaw dwunastu tworzących całość opowieści, a jedną z nich jest promujący wydawnictwo singiel „Dokąd biegnę”.



Każde z nagrań znajdujących się na płycie stanowi jakiś etap i traktuje o stracie ukochanych osób. Od pierwszego zakochania, wielkiej miłości przeradzającej się w toksyczny związek i zdradę, aż po próbę dania sobie drugiej szansy mimo przelotnych romansów. Te wszystkie  momenty prowadzą jednak do definitywnego końca relacji. Który z tych wątków porusza piosenka „Dokąd biegnę”?


Dla mnie „Dokąd biegnę” to zdecydowana próba odnalezienia siebie w nowej sytuacji i tego, gdzie ma być moje miejsce, dokąd mam pójść i gdzie tak naprawdę znalazłam się po dwóch nieudanych związkach – mówi MAS. – Czy dla kogoś nowego, kogoś na jedną noc, mam włożyć sukienkę i stracić kontrolę ? A może zatracić się w tańcu i pozwolić komuś prowadzić? Okazuje się, że nie zawsze warto znać wszystkie kroki. Muzycznie zapragnęłam tchnąć w ten utwór siłę oraz powiew czegoś nowego, mocnym uderzeniem bębnów, basu i gitar, przeplatane dźwiękiem mandoliny.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz