wtorek, 31 stycznia 2023

Muzyką w nienawiść. Taka Sobie Orkiestra z premierą singla „Hejter”

Taka Sobie Orchestra dotrzymuje słowa i po premierze utworu „Pada śnieg” kontynuuje swoją muzyczną przygodę. Kolejna piosenka zespołu to „Hejter” i zgodnie z podpowiedzią zawartą w tytule opowiada o problemie, który staje się, niestety, coraz bardziej powszechny i może dotknąć każdego z nas.



Czemu znów wyśmiewasz moje plany i hejtujesz tylko dla zabawy? Chociaż wiesz, jak trudno zrobić pierwszy krok! – usłyszymy w „Hejterze”. Mimo młodego wieku artyści skupieni w Takiej Sobie Orchestrze mają zdrowe podejście do poruszanej tu kwestii i chcą nim zarazić także innych. – Nie zatrzymasz mnie, wiem już, czego chcę. Mam przy sobie zawsze mych przyjaciół – śpiewają wokaliści. Ten podnoszący na duchu tekst napisała Agnieszka Wiechnik, obok producenta znanego jako MAVOOIA odpowiedzialna ponadto za muzykę. Teledysk z udziałem Macieja Kaczana stanowi dzieło Mam Oko.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz