poniedziałek, 23 stycznia 2023

MAS prosi: „Daj mi jeszcze jedną szansę”. Posłuchaj nowego singla wokalistki

MAS postanawia rozliczyć się z trudną przeszłością. Usłane cierniami wydarzenia z życia ciągną się bowiem za wokalistką już od bardzo długiego czasu, lecz nie ma ona zamiaru poddawać się ich wpływom. Z tej okazji zaprezentowała pod szyldem wytwórni Niebieski Label singiel zatytułowany „Daj mi jeszcze szansę”, przeciwstawiający się narastającemu wypaleniu i samotności.



Zdrada stanowi niejednokrotnie czyn niepozwalający o sobie zapomnieć, zamykający na zawsze serca i palący mosty. MAS udowadnia jednak, że temat miłosnych perturbacji jest na tyle delikatną materią, iż można podejść do niego indywidualnie, na swój własny sposób. Artystka zdecydowała się wybaczyć ukochanej osobie i zacząć jeszcze raz.


Podziękowanie, zdrada, a teraz dawanie jeszcze jednej szansy – mówi MAS. – Te wszystkie emocje towarzyszyły mi podczas relacji i składają się w historię, którą chcę opowiedzieć na swojej debiutanckiej płycie „Straty”. Będąc zaledwie osiemnastoletnią dziewczyną, myślałam, że jeśli kochasz kogoś naprawdę, potrafisz przebaczyć mu nawet zdradę i zbudować wszystko od nowa. Niestety myliłam się i boleśnie się o tym przekonałam. Mam nadzieję, że udało mi się to przekazać w tym utworze.


Za tekst i muzykę odpowiada tu sama MAS, czyli Magdalena Skorupska, a miksem i masteringiem zajął się Grzegorz Koniarz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz