czwartek, 6 października 2022

Administratorr Electro z premierą singla „Rzepak 2”

Administratorr Electro ma dziś prawdziwe... pole do popisu! Świeżo zaprezentowany „Rzepak 2” to pierwszy z trzech premierowych singli zwiastujących płytę artysty zatytułowaną „Biznesy i romanse +”. Album ukaże się na początku 2023 roku w wersji cyfrowej i na winylu, a zawierać będzie ponadto dziesięć znanych nam już utworów.



Administratorr Electro przywołuje ciekawą historię związaną z gebezą utworu.

Trochę dziwiłem się, że w szczerym polu ktoś postawił tapczan, jednak okoliczności sprawiły, że wyglądał on bardzo przyjemnie, więc postanowiłem usiąść tam na chwilę i raczyć się pięknem okolicy – opowiada artysta. – Po chwili przypomniałem sobie, że dokładnie przede mną kilka lat temu rozpościerał się bezkres rzepakowego pola, na którym to kręciliśmy finałowe sceny do piosenki „Rzepak”. Teraz cały krajobraz wyglądał zupełnie inaczej i to sprawiło, że poczułem jakiś nagły przypływ przyjemnej nostalgii. W ten sposób narodził się w jednym momencie pomysł na piosenkę, nawiązującą zarówno do teraźniejszości, jak i przeszłości. Tak powstał „Rzepak 2”. Siedziałem tam dłuższy czas i napisałem cały tekst piosenki. Na sam koniec zrobiłem zdjęcie, które stało się podstawą do okładki singla. Bardzo lubię takie chwile i zwracam na nie szczególną uwagę, bo właśnie pod wpływem takich impulsów powstaje moja muzyka.


nagranie studyjne, miks, master: Magda Srzednicka, Robert Srzednicki / Serakos Studio
słowa, kompozycja: Administratorr Electro 
produkcja muzyczna: Dildo Baggins, Magda Srzednicka, Robert Srzednicki 
lyric video: Aneta Buła, Marta Smerecka / Studio Lepiej

zajrzyj po więcej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz