wtorek, 22 marca 2022

Zachwycił Agnieszkę Chylińską, dziś znów zaskakuje. Zobacz alternatywny klip do singla „Rytualny” Staszka Plewniaka

Staszek Plewniak zaprezentował właśnie nową wersję teledysku do swojego debiutanckiego singla, zatytułowanego „Rytualny”.


fot. Maciej Mars

Staszek Plewniak to półfinalista programu „Mam talent”, który w 2016 roku zachwycił barwą głosu jednego z jurorów, Agnieszkę Chylińską. W listopadzie 2021 wydał swój pierwszy singiel, „Rytualny”. Oprócz oficjalnego obrazu towarzyszącego tej piosence artysta postanowił opublikować również jego alternatywną wersję, w formie zrealizowanego przy pomocy kamery VHS zapisu zakulisowego z planu zdjęciowego. 

Ujęcia z tej kamerki są tak nietypowe i mają w sobie klimat, który idealnie wpasowuje się do aranżacji „Rytualnego” – mówi Staszek Plewniak Nie miałem w planach wydawać dwóch teledysków, ale gdy zobaczyłem ten materiał, stwierdziłem, że warto byłoby zmontować z niego pamiątkowy klip z planu zdjęciowego w formie pamiętnika.


Staszek Plewniak rozpoczął karierę pod koniec 2021 roku. Publikując utwór „Rytualny”, zapowiedział autorski album zawierający kompozycje z pogranicza popu, funku i  soulu. Prace nad materiałem trwają, a drugi singiel promujący płytę pojawi się latem tego roku.

zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz