środa, 24 lipca 2024

Karolina Błońska pyta, „Czy Ci lepiej”

Karolina Błońska zaprezentowała swój nowy singiel. „Czy Ci lepiej” to kolejna odsłona twórczości wokalistki, będąca tym razem jednostronnym zapisem rozmowy. Artystka zwraca się do kogoś, z kim już dawno straciła kontakt, teraz zaś po relacji pozostały jedynie wspomnienia i rozważania, jak potoczyły się dalsze losy tej niegdyś bliskiej osoby.



Karolina przyznaje, że ma do „Czy Ci lepiej” ogromny sentyment, ponieważ to właśnie ten utwór pozwolił urzeczywistnić wiele jej dotychczasowych muzycznych marzeń i zapoczątkował między innymi współpracę z Krzyśkiem Łochowiczem.

Jakiś czas temu dostałem wiadomość od nieznanej dziewczyny, że bardzo jej się podoba, jak gram na gitarze. Zaczęliśmy rozmawiać i od słowa do słowa wyszło, że ona też pisze piosenki. Trochę z grzeczności, trochę z ciekawości poprosiłem, żeby mi coś wysłała, ale zupełnie się nie spodziewałem, że tak mi się to spodoba. Piosenka, którą mi pokazała, była zaśpiewana i zagrana na gitarze, nagrana na telefonie. To było właśnie „Czy Ci lepiej” – wspomina Krzysiek Łochowicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz