wtorek, 11 czerwca 2024

Mateusz Ciawłowski wie, że „Wszystko minie”

Chociaż zapewnia, że „Wszystko minie”, słowa te nie dotyczą w żadnym razie jego twórczości. Mateusz Ciawłowski, gdyż o nim mowa, publikuje swój nowy numer, zapowiadając tym samym większy materiał, czyli debiutancki album muzyka. Za produkcję tej traktującej o nadziei i potrzebie wsparcia piosenki odpowiada Wojciech Stekla ze Studio Sonigma.



Wypłynęło to ze mnie dość szybko i łatwo na fali wielu zmian, które zachodziły w moim życiu w ostatnim czasie. Jest to kolejny utwór, który ukazuje moją muzyczną przemianę i drogę, którą pokonuję jako artysta. Dojrzałem emocjonalnie i stawiam sobie dużo ambitniejsze cele, zwłaszcza te muzyczne. W tym roku chcę cieszyć moich fanów regularnymi premierami utworów – zapowiada Mateusz– Prowadzę swoją karierę w taki sposób, by każdy mój ruch zadowalał moje ambicje i cieszył moich odbiorców, lecz nie zawsze byłem w stanie realizować swoje założenia tak, jakbym tego oczekiwał. W ostatnim czasie to się zmieniło i wiem, że teraz jestem gotowy, by zaskoczyć słuchaczy autorskim materiałem, który tworzę i gromadzę od lat. To właściwy czas, by mógł w końcu ujrzeć światło dzienne. Puentą utworu jest sam tytuł. Pozornie trudna droga mojej działalności w internecie wzmocniła mnie w dążeniu do celu i dała wiarę w to, że moje działania przyniosą sukces. Wierzę, że moja historia znajdzie odzwierciedlenie w historiach wielu słuchaczy. Każdy chciałby mieć osobę, która wysłucha, wesprze i sprawi uśmiech na twarzy” – podsumowuje wokalista.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz