wtorek, 11 czerwca 2024

Dobrali się jak w korcu maku! Tomasz Makowiecki i seeme we wspólnym utworze „Dla Ciebie jestem”

Ci artyści dobrali się jak w korcu maku! Wokalistka znana jako seeme oraz Tomasz Makowiecki zaprezentowali właśnie wspólny utwór, „Dla Ciebie jestem”, udowadniając tym samym, że z rodziną wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciach.



Jest to uniwersalna opowieść, w której możecie znaleźć miłość zarówno między partnerami, jak i braterską czy platoniczną. Pisząc tę piosenkę, miałam w sobie dużo wzruszeń, jeszcze więcej przemyśleń dotyczących relacji, spostrzeżeń mówiących o mnie samej i o tym, co czuję w momencie, w którym jestem. Te stare prawdy, które w sobie noszę, są cały czas aktualne, są ponadczasowe. Zdarza mi się do nich wzdychać i regularnie wracać. Do sentymentów, romantycznych uniesień. I wiecie, co sobie pomyślałam? Że w chwilach zwątpienia dobrze mieć swoją drugą połówkę, która rozumie Cię najlepiej na świecie, bo jest do Ciebie tak bardzo podobna. Dla mnie tą osobą jest mój brat. I tak oto nasze puzzle ułożyły się w jedną piosenkę – opowiada seeme, czyli Kasia Makowiecka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz