czwartek, 25 kwietnia 2024

„Obnażona” emocjonalnie Luiza Kalita z premierą nowego singla

Nie jest łatwo znaleźć siebie i swoją definicję szczęścia, nie jest też prosto walczyć z tym, co jak zadra utkwiło w głowie i nie zamierza jej opuścić. Luiza Kalita postanowiła poruszyć temat samoakceptacji, determinacji i wyzwolenia się spod presji społecznej, a wnioski zamknęła w muzyce. „Obnażona” to historia o kobiecie zmagającej się z traumami, ale ostatecznie zostawiającej w tyle ścigające ją demony.


fot. Natalia Gromiec

Najmocniejszy cytat z tej piosenki, to oczywiście: „Suki, które mnie tępiły, dziś kłaniają mi się nisko, no bo wiedzą, że gdy żyję na tej ziemi, mogę wszystko”. Taki linijka w bezpośredni sposób opowiada o mojej wewnętrznej i zewnętrznej przemianie oraz determinacji wobec osób, które mnie krytykowały, nie wierzyły w mój potencjał – i po prostu skrzywdziły. Wszystkim życzę dobrze, natomiast nikomu nie życzę tego, co spotkało mnie, gdy byłam dzieckiem – mówi Luiza. – „Obnażona” to refleksja na temat przeszłości i przekuciu wszelkich trudności w siłę. To mój osobisty i bardzo intymny manifest – dodaje.

„Obnażona” zapowiada ponadto płytę EP „OdNowa”, mającą ukazać się w maju tego roku. Tytuł albumu można intepretować dwojako: jako nowy początek i bezkompromisową drogę artystyczną lub jako proces odnowy na poziomie duchowym. Przez minione trzy lata Luiza skupiła się bowiem na psychoterapii i pracy nad sobą, by teraz, świadoma i pewna siebie, w siedmiu utworach podsumować zbierane od dzieciństwa doświadczenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz