czwartek, 28 marca 2024

Nadeszła „Wiosna miast”. Maciek Starnawski z premierą nowego singla

Maciek Starnawski celebruje nadejście najbardziej kwitnącej pory roku i wita ją swoim nowym singlem, „Wiosna miast”. Ten napawający optymizmem utwór opowiada o nadziei, czerpiąc inspirację z natury budzącej się do życia po szarej, sennej zimie.


fot. Anna Gonet

Od kiedy wyprowadziłem się do domu otoczonego lasem, zacząłem zupełnie inaczej postrzegać pory roku. Do tej pory przyjmowałem do wiadomości jedynie fakt, że one się zmieniają, więc trzeba ma przykład zmienić opony. Natomiast tu, gdzie teraz mieszkam, przyroda pokazuje mi, jakie niezwykłe piękno codziennego życia umykało mi na co dzień. Wiosna to czas, kiedy rodzi się we mnie pozytywna energia, a w połączeniu z szumem drzew, śpiewem ptaków, zielenią traw to również moja inspiracja do napisania najnowszego utworu na ten temat – mówi Maciek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz