czwartek, 28 marca 2024

Były raper śpiewa o „Wszystkich” dziewczynach z dawnych lat. Ignacy Puśledzki z premierą nowego singla

Najpierw przedstawił „Zakochanego kundla”, potem założył punkową „Koszulkę Ramones”, teraz wspomina „Wszystkie” dziewczyny z dzieciństwa. Ignacy Puśledzki, rapujący niegdyś jako Iggy Not Pop, prezentuje swój nowy numer i udowadnia tym samym, jak bardzo zróżnicowane pod względem stylistycznym będzie jego nadchodzące wydawnictwo.


fot. Jarka Szwagierczak

Nie ma na tej płycie dwóch takich samych piosenek, ale „Wszystkie” to chyba rzecz najbardziej radiowa. Mam nadzieję, że ta krótka forma muzyczna spodoba się szefowi Spotify i użytkownikom TikToka – śmieje się wokalista.

Słowa powstały podczas przeglądania mediów społecznościowych, kiedy Ignacy przekonał się, że niektórych znajomych widział kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat temu.

Migają mi posty osób o obcych twarzach, a w przypadku niektórych koleżanek nawet o nieznanych nazwiskach. Czasami, żeby zweryfikować, z kim mam do czynienia, muszę przewinąć całą historię zdjęć delikwentki albo delikwenta. Czas leci, a przypomniały mi o tym drastycznie social media – dodaje.

Producentem „Wszystkich”, oraz pozostałego materiału na krążku, Jędrzej Wołk z zespołu 13 Drzew, znany także jako prowadzący podcastu Cierpienia Młodego Muzyka

Od początku pracy nad „Wszystkimi” czułem bijący od niego musicalowy vibe. Szczególnie przypominał mi piosenki tworzące „Tick... Tick... BOOM!”, postanowiłem więc aranżacyjnie połączyć cechy charakterystyczne dla poprzednich utworów Ignacego z rytmicznym pianinem i harmonią sprawiającymi, że wspomniany musical brzmi tak specyficznie – mówi Jędrzej.

Okładkę singla stworzyła Natalia Kwiatkowska, a analogowym masteringiem zajął się Michał Eprom Baj. Debiutancka płyta Ignacego ukaże się jeszcze w tym roku roku, a zawarte na niej teksty, czasem zabawne, czasem nostalgiczne, ale zawsze pisane sercem, dotyczyć będą przede wszystkim rodziny, relacji i życia po trzydziestce. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz