piątek, 22 marca 2024

DZIUK wyznaje: „Lubię wracać tam, gdzie byłem”

DZIUK zaprezentował właśnie swoją autorską interpretację niezapomnianego przeboju, „Lubię wracać tam, gdzie byłem”. Jak sam otwarcie przyznaje, twórczość Zbigniewa Wodeckiego towarzyszy mu od lat, więc w kolekcji zrealizowanych przez niego coverów nie mogło zabraknąć chociażby jednej z propozycji tego legendarnego artysty. To równocześnie zupełnie inna, akustyczna odsłona DZIUKA, dotychczas znanego fanom z popowych numerów. 



Postanowiłem przed wydaniem kolejnych swoich singli złożyć hołd Zbigniewowi Wodeckiemu, który bez wątpienia jest powszechnie uznawany za wielkiego polskiego artystę. Bardzo cenię jego wokal i repertuar. Nie było łatwo zmierzyć się z tą piosenką, co potwierdzi każdy, który próbował ją śpiewać, ale z pewnością było warto. Zbigniew Wodecki na zawsze zostanie w mojej pamięci. Bardzo się cieszę, że mogłem nagrać jeden z jego szlagierowych utworów – mówi DZIUK

Coverowi towarzyszy teledysk, za którego scenariusz, reżyserię i produkcję w pełni odpowiada sam DZIUK.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz