poniedziałek, 22 maja 2023

Dwukrotna zwyciężczyni Eurowizji wystąpi w Polsce! Koncert Loreen w klubie Stodoła

Wygrała Konkurs Piosenki Eurowizji, po czym... wygrała go jeszcze raz! Nic zatem dziwnego, że jej fani wpadli w euforię i masowo ozdabiają swoje serca i dusze tatuażami związanymi z ulubioną artystką. Teraz zaś Loreen, gdyż właśnie o niej mowa, wyrusza na podbój międzynarodowych scen, a jedna z nich będzie zlokalizowana w warszawskim klubie Stodoła, gdzie artystka wystąpi 16 listopada 2023. Za organizację wydarzenia odpowiada Live Nation Polska. Zapraszamy! 



Poniżej znajdziecie garść informacji dotyczących biletów.

Przedsprzedaż dla klientów Citi Handlowy rozpocznie się w środę, 24 maja 2023, o godzinie 11.00.
Przedsprzedaż Ticketmaster rozpocznie się w czwartek, 25 maja 2023, o godzinie 10.00.
Ogólna sprzedaż rozpocznie się w piątek, 26 maja 2023, na LiveNation.pl, o godzinie 10.00.

Loreen skradła serca słuchaczy niesamowitym wokalem, poruszającymi tekstami i unikalną ekspresją, a jej twórczość buduje mosty między różnymi kulturami, wierzeniami i tradycjami. W maju 2012 wywołała euforię fanów na całym świecie, zdobywając szczyty list przebojów i zwyciężając w Konkursie Piosenki Eurowizji. Dosłownie kilka dni temu okazało się, iż w ślady utworu „Euphoria” poszedł jej muzyczny młodszy brat, „Tattoo”.


Czułam intuicyjnie, że coś się wydarzy ze mną i tą piosenką – wyjaśnia zawsze zamyślona i uduchowiona Loreen. – Poczułam to natychmiast, kiedy jej posłuchałam i to mnie przeraziło, ponieważ tak właśnie czułam się z „Euphoria”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz