czwartek, 15 grudnia 2022

Lady Bird zaskakuje nowym brzmieniem. Posłuchaj utworu „Zobaczymy świt”

„Zobaczymy świt” to nowy, słoneczny singiel Lady Bird, wyrażający tęsknotę za latem w środku zimy. Tym razem artystka postawiła na electro pop i rozpoczęła kolaborację z producentem Pawłem Lewickim, odpowiedzialnym tu za wakacyjny bit w stylu afro.



Inspiracją do napisania tej tanecznej piosenki okazał się wyjazd na grecką lagunę Balos i plażę zwaną Elafonisi

Od dawna miałam ochotę na współpracę z producentem muzycznym i na przygodę z gatunkiem, którym jest electro pop – mówi Lady Bird. – Nie jestem zwolenniczką zamykania się w jednym gatunku, chciałam się sprawdzić również w takich brzmieniach. Moją uwagę przyciągnęły utwory Lorde, gdzie wokalistka tworzy naprawdę niesamowity klimat i bardzo dużo dzieje się w atmosferze muzycznej. Ten singiel postanowiłam stworzyć i nagrać prostym brzmieniem, naturalnie, bez dużego wibrato, które często do tej pory stosowałam, śpiewając bluesa i soul. Wyszedł z tego ciekawy eksperyment, który sprawił mi wielką radość. Chciałam razem z producentem oddać w tej muzyce klimat lata, imprezy i całkowitego chilloutu. Czy nam się to udało? Oceńcie sami.


zajrzyj po więcej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz