wtorek, 15 marca 2022

Czesław Mozil solo w Nisku. Posłuchaj na żywo materiału z albumu #IDEOLOGIAMOZILA

Już w 23 marca 2022 w Nisku odbędzie się koncert Czesław Mozil solo, promujący nowe wydawnictwo artysty, zatytułowane „#IDEOLOGIAMOZILA”. Zaprasza Borówka Music.



„#IDEOLOGIAMOZILA” jest albumem bardzo osobistym. Zawiera zbiór obserwacji świata i najbliższego otoczenia, znajdziemy tu też zamknięty w dwunastu piosenkach manifest ważnych dla Czesława Mozila spraw i wartości. Za produkcję krążka odpowiada Matheo, natomiast wokale nagrał i zmiksował Marcin Bors


„#IDEOLOGIAMOZILA” to także płyta, która jest moją osobistą walką z kompleksem pisania po polsku – mówi Czesław Mozil.  – To pierwsza płyta, do której teksty napisałem w większości samodzielnie. Jako emigrant wychowany na duńskiej ziemi  zawsze odczuwałem tremę, pisząc po polsku. Tym razem podjąłem tę walkę z własnymi strachami, co było jak katharsis. Mam czterdzieści dwa lata, jestem wykształconym muzykiem, z dyplomem Duńskiej Królewskiej Akademii Muzycznej w Kopenhadze, ale przede wszystkim jestem prostym grajkiem, który kocha stać na scenie.  


Sam występ stanowi niecodzienne połączenie monodramu i koncertu, w wykonaniu uwielbianego przez fanów polsko-duńskiego wokalisty, byłego jurora i wiecznego marzyciela.


Koncert rozpocznie się o godzinie 19, w Niżańskim Centrum Kultury „Sokół” przy ulicy Tadeusza Kościuszki 9 w Nisku. Bilety dostępne w dwóch wariantach cenowych można nabyć tutaj


zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz