środa, 15 grudnia 2021

Ile jest Nicolasa Cage'a w Nicolasie Cage'u? Legenda kina w roli legendy kina w filmie „Nieznośny ciężar wielkiego talentu”

Nicolas Cage wciela się w rolę... Nicolasa Cage'a w szalonej komedii akcji, „Nieznośny ciężar wielkiego talentu”, której premierę kinową zaplanowano na kwiecień 2022. Za reżyserię odpowiada tu Tom Gormican, obok Kevina Ettena będący również autorem scenariusza. Dystrybutorem filmu w Polsce jest Monolith Films.



W filmie „Nieznośny ciężar wielkiego talentu” Cage kreuje postać... Nicolasa Cage’a, gwiazdę kina, idola pewnego meksykańskiego miliardera, Javiego (Pedro Pascal). Niespełniony twórczo i stojący na krawędzi bankructwa Nick przyjmuje ofertę miliona dolarów za udział w urodzinach miliardera, w rzeczywistości barona narkotykowego. Cage ma odgrywać przed nim scenki ze swoich największych produkcji i wydaje się, że czeka ich szampańska zabawa. Sprawy przybierają niespodziewany obrót, gdy Cage zostaje zwerbowany przez agentkę CIA (Tiffany Haddish), od lat polującą na Javiego. Sytuacja wymyka się spod kontroli, ale pozbawiony wyboru aktor musi dalej brnąć w tę grę, jeśli chce uwolnić z rąk Javiego swoją żonę i córkę.

To dobre pytanie, na które wciąż próbuję sobie odpowiedzieć – mówi Cage, zapytany o to, ile w bohaterze filmowym zawarł siebie samego.  Jedna z moich odpowiedzi brzmi: nigdy nie zobaczę tego filmu. Ale podobno to dobry materiał i ludzie pokochają ten film. Twierdzi tak mój menadżer, Mike Nilson, który jest też jednym z producentów. Mnie jednak trudno byłoby oglądać się na ekranie siebie, jako neurotyka przepełnionego różnymi lękami. Nawet reżyserowi powiedziałem, że w rzeczywistości jestem cichym, spokojnym, głęboko medytującym człowiekiem i rola znerwicowanego kolesia nie jest dla mnie. Ale on po prostu powiedział, że mój neurotyczny Cage jest najlepszym Cagem. Więc cóż… powiedziałem po prostu: zróbmy to.


obsada: Nicolas Cage („Zostawić Las Vegas” „Dzikość serca”„60 sekund”„Con Air – lot skazańców”„Twierdza”„Świnia”„Bez twarzy”), Pedro Pascal (serial „Narcos”„Kingsman: Złoty krąg”, „Bez litości 2”„Wonder Woman 1984”„Potrójna granica”„Wielki mur”), Neil Patrick Harris („Zaginiona dziewczyna”, serial „Jak poznałem waszą matkꔄPomniejszenie”„Matrix Zmartwychwstania”), Tiffany Haddish („Laski na gigancie”„Jak Boss”), Sharon Horgan („Catastrophe”„Randki z Amber”„Gry weselne”„Wieczór gier”)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz