czwartek, 4 października 2018

„Na dnie serca”, czyli nowy teledysk Kariny Opyrchał

„Na dnie serca” to tytuł najnowszego singla Kariny Opyrchał. Do utrzymanego w klimacie popowej ballady utworu powstał teledysk w reżyserii samej wokalistki. Muzykę i słowa napisał Michał Kacprzak.

Długo szukałam kolejnej piosenki dla siebie, aż w końcu ona znalazła mnie. Znałam piosenki Michała z repertuaru Paulli i postanowiłam podjąć wyzwanie. Przesłanie utworu jest mi bardzo bliskie. Każdy z nas zasługuje na drugą szansę w życiu, jeśli zrozumie swoje błędy i znajdzie właściwą drogę dla siebie. To sprawdza się zarówno w kwestiach uczuciowych, partnerskich jak i zawodowych. Mam nadzieję, że piosenka znajdzie swoich fanów - mówi wokalistka.



Karina Opyrchał nie jest debiutantką na muzycznym rynku. Ma na swoim koncie trzy single. Zadebiutowała utworem „Powiedziałeś mi” (Delphy Records). Kolejną premierą była „Symfonia Odwagi” wyprodukowana przez Konrada Leszczyńskiego, który współpracował z takimi artystami, jak Honorata Skarbek czy Saszan. Wiosną tego roku ukazał się singiel „To Twój dzień” oddający hołd młodym i zdolnym mieszkańcom Wadowic.

Karina Opyrchał pochodzi z muzycznej rodziny i od najmłodszych lat udziela się wokalnie w
różnorodnych przedsięwzięciach muzycznych. Jest również absolwentką Szkoły Wokalno-Aktorskiej w Krakowie. Bierze udział w licznych festiwalach ogólnopolskich, została także laureatką wielu prestiżowych konkursów wokalnych w Polsce oraz zagranicą, między innymi na Międzynarodowym Festiwalu „Intershow” w 2017.

Wokalistka mieszka i pracuje w Niemczech, gdzie skupia się obecnie nad swoim autorskim materiałem na pierwszą płytę. Planowana premiera jesień 2019.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz