poniedziałek, 28 czerwca 2021

NØRBY z premierą singla „Dreaming”. Posłuchaj nowego utworu uczestnika polskich preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji

 W 2020 roku brał udział w polskich preselekcjach do Konkursu Piosenki Eurowizji, dziś wydaje singiel pod nowym pseudonimem. NØRBY, znany ze swoich poprzednich projektów muzycznych jako Norbert Legieć, prezentuje utwór zatytułowany „Dreaming”.



W 2020 roku Norbert nagrał remiks swojego singla z Allanem Krupą, działającym pod pseudonimem DeadHead, okazał się też jednym z najmłodszych uczestników polskich preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji. Po ponad półtorarocznej przerwie wraca z premierowym, dojrzałym materiałem. Elektroniczne nagranie „Dreaming" wyznacza początek kolejnej drogi młodego muzyka.


Piosenka, którą publikuję, jest dla mnie bardzo ważna z uwagi na to, że jest o mojej dziewczynie, która motywuje mnie do działania w stronę muzyki. Cieszę się, że w końcu odważyłem się opublikować ten track. Mam nadzieję, że znajdzie on swoich odbiorców!  mówi wokalista. 


Utwór pojawił się we wszystkich serwisach streamingowych w miniony piątek, tj. 25 czerwca 2021, na mocy współpracy ze szwedzką wytwórnią Loudkult.



zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz