piątek, 23 kwietnia 2021

Jutuber z singlem „Przytrafiłaś się”

Jeżeli szukacie utworu intrygującego zarówno pod względem przekazu, jak i kompozycji, sięgnijcie po singiel „Przytrafiłaś się”. Ujrzał on światło dzienne 9 kwietnia 2021, a jego wykonawcą jest artysta o pseudonimie Jutuber. 



Za kompozycję odpowiada tu Piotr Krakowski, za warstwę tekstową odpowiada tu zaś Wojciech Klimczyk.



tekst piosenki „Przytrafiłaś się”:

Widziałem cię dziś w Biedronce
Byłaś obca jak Polska
Zakręciło mi się w głowie
Krew pociekła z nosa
Wysiąkałem go w chusteczkę
Miałaś na sobie sukienkę
Higieniczną
Śliczną

Ty mnie nie widziałaś
Widziałem cię dziś w Żabce
Po prostu udawałaś
A przynajmniej że nie widzisz
Patrzyłem jak bierzesz
Z Polski nie ze Szkocji
Herbatniki z promocji
Takie zwykłe najtańsze

Przytrafiłaś mi się
Jak wypadek lub sen
I skończyłaś tak nagle
Zbieram do puszki
Jak w szpitalu tlen
Zerwane połączenia
Nic w twym życiu nie zmienia
To że dzwonię co wieczór

Przytrafiłaś mi się...

Jutro znowu pójdę
Do Biedronki i Żabki
Jeśli będzie ciepło
Pewnie cię nie spotkam
Ubiorę klapki
Tak to w życiu bywa
Będą czeskie piwa
Może choć na promocji


Projekt Jutuber to wcielenie Piotra Krakowskiego, czyli kompozytora,  producenta muzycznego i multiinstrumentalisty, współpracującego z takimi  tuzami, jak Stanisław Soyka czy Borys LankoszW swojej twórczości Jutuber porusza wiele aktualnych kwestii z zakresu ekologii, ocieplenia  klimatu, hejtu w internecie, polityki i mediów.


zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz