niedziela, 25 października 2020

Projekt 911 z premierą utworu „Każde życie jest ważne”

W miniony piątek, tj. 23 października 2020, światło dzienne ujrzał kolejny utwór Projektu 911, zatytułowany „Każde życie jest ważne”. Piosenka ukazała się wraz z teledyskiem. To już drugi singiel zapowiadający płytę „Restart”, której premierę zaplanowano na styczeń 2021.



Projekt 911 stanowi połączenie energii i muzycznej pasji sześciu wyjątkowych osobowości. W skład grupy wchodzą: Negoz (rap), Jacek Młody Adamczyk (wokal), znany jako RobGitarnik Robert Madziarz (gitara), Marcin Kędzia (bas), Łukasz Pluta (instrumenty klawiszowe) i Tomasz Raszewski (perkusja). 



Za muzykę do piosenki „Każde życie jest ważne” odpowiada Robert Madziarz, autorem tekstu jest tu zaś Negoz


tekst utworu „Każde życie jest ważne”

1. Mówią to stale - nowe lepsze niż stare chociaż życie jest szare - czarne lepsze niż białe moje zasady są stałe - zostałem w tyle całkiem przespałem rewolucje - za karę patrzę na kabaret to jest jak woda - co wprawia w ruch ten młyn a szum mąci w umysłach - tryby, ciągły wir taki cyrk to też interes - zobacz co i jak jest grane namioty rozstawione - bilety wyprzedane 2. Walczycie o wolność - będąc wolnymi o prawa które wam inni wam - już wywalczyli walczycie z ogniem - wzniecając ogień z nienawiścią wskazując palcem kto tu jest wrogiem a cierpliwość ma swoje kruche granice narażasz swoje życie wychodząc na ulicę mój dom to moja twierdza - nie schowasz się w tłumie twój cel widzę wyraźniej - a palec mam na spuście 3. Popatrz z boku - złap dystans - ostudź swoje emocje czarnobiałe problemy wyświetl sobie w kolorze nikt nie jest zły do końca - nikt nie jest tylko dobry szukając różnic - znajdziesz tylko swój powód do wojny Chcesz zmieniać świat - zacznij od siebie - teraz zmień siebie tak - jak innych sam chcesz zmieniać przejdź się w moich butach, zobacz dokąd zmierzam powiedz mi co widzisz - gdy patrzysz na siebie teraz... Ref. nie wierze, że na to patrzę dla mnie każde życie jest ważne możesz nazwać swój bunt - tak jak chcesz ale prawda tylko jedna jest każde życie jest ważne w kolorach tęczy - czerwone i czarne możesz nazwać swój bunt tak jak chcesz ważne każde życie jest.


zajrzyj po więcej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz