wtorek, 20 sierpnia 2019

Pezet i oldschoolowy teledysk do singla „Intro”

Pezet prezentuje drugi teledysk zapowiadający „Muzykę Współczesną” i zaskakuje oldschoolowym brzmieniem rodem z „Muzyki Klasycznej” czy „Muzyki Poważnej”. Zobaczcie teledysk do „Intro”. Za reżyserię klipu odpowiada Andiamo.

Z mojej strony ten utwór to hołd dla starych czasów i starego hip-hopu lat 90., a co za tym idzie do całej mojej już praktycznie dwudziestoletniej drogi. Często to była ścieżka po nowe życie, pełna upadków i wzlotów. Łatwo mieć pięć minut sławy, ciężej upadać, podnosić się i znów być mistrzem. Tak w kółko. Ja zawsze chciałem być najlepszy, mierzyłem wysoko i niejednokrotnie wątpiłem i napotykałem przeszkody, co nie jest niczym dziwnym bo takie jest życie – mówi Pezet. – Zastanawiam się, czy wracam, bo dawno mnie nie było, czy cały czas byłem, tylko dawno nie nagrałem albumu i w sumie myślę, że to drugie. „Muzyka Współczesna” to będzie zaskakujący twór i będziemy to odkrywać powoli. Kawałek „Intro” pełni właśnie funkcję intra na tym albumie. Dlaczego? Żeby się tego dowiedzieć trzeba będzie sprawdzić cały album.

Teledysk powstał we współpracy z marką STR8, której filozofia „Go for Great” idealnie pasuje do tekstu nowego utworu Pezeta.

„Muzyka Współczesna” to album po prostu o życiu. Tak jak „Muzyka Klasyczna” czy „Muzyka Poważna”, tylko z perspektywy prawie czterdziestoletniego faceta, który nadal chciałby czasem robić głupoty, jednak życie teraz wygląda zupełnie inaczej. Momentami prowadzi to do frustracji, innym razem do radości, miłości i sensu. Świat zmienia się bardzo szybko, moje pokolenie to dziś ludzie dorośli, choć niektórzy dojrzewają, inni nie. Wbrew pozorom problemy mamy podobne jak wtedy. Płyta jest inspirowana latami 90. Nie jest to jednak boom bap rap, to mieszanka brzmień z tamtych lat, różnych i w nowej odsłonie – dodaje muzyk.


Limitowaną wersję deluxe albumu można zamówić na stronie www.pezet81.pl. Jedynie wersja dostępna w przedsprzedaży będzie zawierać dodatkowe utwory, film dokumentalny o powstawaniu płyty oraz przypinki i naklejki.

zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz