czwartek, 26 września 2024

DZIUK i jego życiowe dźwięki. Posłuchaj utworu „Story of My Life”

DZIUK postanowił opowiedzieć historię swojego życia, zwłaszcza tego miłosnego. Świeżo opublikowany utwór artysty, „Story of My Life”, traktuje o tęsknocie za ukochaną i o smutku spowodowanym pustką po niej, ale też o nadziei na lepsze jutro.



Bardzo czekałem na premierę tej piosenki, ponieważ brzmienia klubowe od zawsze były mi bliskie i od dawna chciałem się zaprezentować w takim muzycznym wydaniu. Piosenka łączy w sobie z pozoru dwie sprzeczności, czyli nostalgiczny tekst i chwytliwą melodię. Lubię takie połączenie, bo jest nieoczywiste i przez to ciekawe. Poza tym z reguły muzyka klubowa charakteryzuje się banalnymi tekstami, a ja chciałem tego uniknąć, ponieważ warstwa liryczna jest dla mnie bardzo ważna. Mam nadzieję, że ten utwór przypadnie do gustu moim odbiorcom – opowiada DZIUK.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz