środa, 27 kwietnia 2022

Ugorna przerywa milczenie i zaprasza do swojego „Przedpokoju”

Całkiem niedawno zaserwowała słuchaczom singiel „Ziemia Ugorna”,  a już dziś zaprasza do swojego „Przedpokoju”Taki bowiem tytuł nosi kolejna muzyczna propozycja wokalistki znanej jako Ugorna. Ów nowy utwór jest alternatywny i jednocześnie przebojowy, a towarzyszy mu wymowny, mocny w przekazie teledysk w reżyserii Macieja Nowaka.


fot. Maciej Nowak

Dziś już wiem, z czego wynikało to, że przez lata milczałam  mówi Ugorna Nie szanowałam tego, co czułam i chciałam powiedzieć. Byłam przekonana, że i tak nie mam racji albo że nawet jeśli coś powiem, to nie zostanę wysłuchana.

Entuzjastyczne reakcje na dotychczasową twórczość Ugornej pokazują, iż artystka nie będzie musiała się martwić o to, czy zostanie wysłuchana. Jej nazwisko bowiem przywołuje się w ostatnim czasie coraz częściej. Kilka tygodni temu pojawiła się z odważnym zaproszeniem do swojego świata. Zaprezentowała piosenki „Amsterdam” i „Amok”, wzbudzając tym ciekawość branży i publiczności poszukujących innowacyjnych brzmień. Wysokie pozycje na playlistach w serwisach streamingowych pozwalają sądzić, że została dostrzeżona i że na ten debiut naprawdę warto zwrócić uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz