czwartek, 9 lipca 2020

„Wyjątkowa" piosenka Mateusza Mijala. Zobacz teledysk do nowego singla!

Zaledwie kilkanaście dni temu, a dokładnie 24 czerwca 2020, w Internecie ukazał się nowy singiel Mateusza Mijala. Piosence „Wyjątkowa”, gdyż właśnie o niej mowa, towarzyszy teledysk. 

„Wyjątkowa” to taneczny utwór, w sam raz na wakacyjne podróże z przyjaciółmi. Klip powstał w okresie niełatwym dla krajowej branży artystycznej.


Nie był to łatwy projekt. Na co dzień jestem otwarty na różne zwariowane pomysły, jestem optymistą, ale ostatnie miesiące bardzo mnie przygnębiły – mówi  Mateusz Mijal. – Brak możliwości koncertowania i brak narzędzi do wykonywania swojej pracy... Nie był to najlepszy okres w moim życiu, dlatego gdy powstał pomysł, abym zatańczył razem z tancerzami i tancerkami w moim klipie, nie zastanawiałem się zbyt długo. Stąd też ten utwór jest dla mnie wyjątkowy – dodaje wokalista.

W parę dni od premiery teledysk został wyświetlony w serwisie YouTube ponad trzysta tysięcy razy i znalazł się na dwudziestym miejscu na karcie czasu. Wszystko wskazuje na to, że wkrótce Mateusz odnotuje następny sukces na tym polu w postaci... miliona odsłon!


zajrzyj po więcej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz