środa, 11 grudnia 2019

Muzyczna nowość: Badach, Zamachowski, Serafińska, Kotlarscy i Malec w utworze „Wpadaj do mnie zimą”

„Wpadaj do mnie zimą” to nastrojowa, klimatyczna piosenka stworzona w wyjątkowym składzie. Wykonują ją bowiem tacy artyści, jak Monika Malec, Anna Serafińska, Patrycja Kotlarska, Kuba Badach, Janusz Szrom, Jacek Kotlarski i Zbigniew Zamachowski. Utworowi towarzyszy klip dostępny w serwisie YouTube.

Słowa napisał Ryszard Kunce, a za kamerą teledysku stanęła Olga Czyżykiewicz. Inicjatorką tego niecodziennego muzycznego spotkania była Monika Malec, wokalistka, trenerka wokalna i pedagog, będąca tu, obok Jacka Piotrowskiego, współautorką muzyki.


Piosenka powstała w listopadowy zimny poranek przy fortepianie i kominku – wyjaśnia Monika Malec.Zaczęło się od wspólnego muzykowania razem z Jackiem [Piotrowskim]. Jeszcze tego samego dnia wysłałam demo do Rysia Kunce i już wtedy czułam, że musi ją zaśpiewać wiele osób. Zawłaszcza takich, które lubimy, z którymi spotykamy się prywatnie i z którymi nie możemy się nigdy dość nagadać! Nagrania w studiu i podczas planu zdjęciowego to był dla nas cudowny czas wspólnego twórczego muzykowania. Ale przede wszystkim to był czas spędzony w gronie znajomych na zwyczajnych pogaduchach. Mam wielką nadzieję, że zarówno w naszej zimowej piosence, jak i w obrazku, czuć ten serdeczny klimat i udzieli się on wszystkim słuchającym...



zajrzyj po więcej:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz