piątek, 6 grudnia 2019

Natalia Moskal powraca z singlem „Mogę”

Natalia Moskal, polska wokalistka, autorka tekstów i tłumaczka, powraca z kolejnym singlem! „Mogę” to tytuł polskiej wersji utworu „(Im)perfetta”, którym piosenkarka zadebiutowała niedawno na rynku włoskim.

To moja pierwsza autorska piosenka, którą wydałam także w języku włoskim i dla włoskich słuchaczy – wyjaśnia Natalia Moskal. – Ten krok chciałam zrobić od dawna, ponieważ jestem bardzo przywiązana do Włoch. Mieszkam w Mediolanie i podobał mi się pomysł wydania mojej muzyki na nowym rynku, w nowym języku, który wciąż doskonalę. To trochę jak drugi debiut.


Wcześniej Natalia wydała dwa covery w języku włoskim: „Calipso” Charliego Charlesa„Soldi” Mahmooda. Uzyskały one prawie pięćset tysięcy odsłon na YouTube. W końcu nadszedł moment na jej pierwszą oryginalną piosenkę w języku włoskim.

Przesłanie „(Im)perfetta” jest dla mnie bardzo ważne – dodaje Natalia. – Teksty napisałam z myślą o wszystkich ludziach, którzy nie czują się bezpiecznie, którzy wątpią w siebie, którzy myślą, że nie są wystarczająco dobrzy. A przecież każdy ma szansę być najlepszą wersją siebie i to nam musi wystarczyć.


Dotychczas Natalia pracowała nad swoją muzyką głównie w Polsce, gdzie w 2017 roku wydała debiutancki krążek „Songs of myself”. Ten album w stylu electropop zdobył pozytywne recenzje i zaowocował występami Natalii i jej zespołu na kilku ważnych festiwalach. Kolejnym sukcesem okazało się minitournée koncertowe we Włoszech. W listopadzie 2018 nakładem Fame Art ukazała się płyta EP „Bunt młodości”, zawierająca utwory do tekstów polskiej poetki Kazimiery Iłłakowiczówny. Wszystkie kompozycje stworzył tu Jan Stokłosa, będący również producentem płyty. Na minialbumie znajduje się pięć wierszy Iłłakowiczówny w nowoczesnych aranżacjach.

Premiera włoskiej wersji singla „(Im)perfeta” odbyła się 29 listopada br. Polska wersja o tytule „Mogę” ukazała się zaś 5 grudnia 2019. Za produkcję i aranżację utworu odpowiada Łukasz Maron, producent wspomnianego już krążka „Songs of myself”.

zajrzyj po więcej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz