środa, 4 września 2019

Agnes B. z teledyskiem do singla „Swobodnie”

Zaledwie kilkanaście dni temu, a dokładnie 23 sierpnia br., w Internecie ukazał się nowy singiel Agnes B. wraz z teledyskiem. „Swobodnie”, gdyż taki tytuł nosi owa piosenka, stanowi zapowiedź kolejnego albumu wokalistki.


„Swobodnie” to efekt współpracy z Tomaszem Sierajewskiem – opowiada Agnes B.Wszystko zaczęło się od wiadomości do mojego managera. Tomek zapytał, czy może podesłać mi kilka swoich podkładów. Po pierwszym przesłuchaniu moja głowa była pełna pomysłów. Zupełnie niezobowiązująco nagrałam melodię i odesłałam. To, co stworzyłam, spodobało się wszystkim tak bardzo, że chwilę później miałam gotowy tekst, ale po angielsku. Po wielu przemyśleniach zdecydowałam, iż fajnie byłoby mieć jednak coś w języku polskim. Pisząc melodię i tekst, byłam przekonana, że stworzymy z Tomkiem nowy projekt. Niemniej jednak sama siebie zaskoczyłam faktem, iż wydajemy piosenkę w moim repertuarze. Stąd można pomyśleć, że singiel nieco odbiega od mojej dotychczasowej twórczości.



Agnes B. pierwszy raz sięgnęła po gitarę w wieku dwunastu lat, a już dwa tygodnie później powstała jej pierwsza piosenka. Od samego początku wiedziała, że nie będzie grać cudzych utworów. Tworzy nieco psychodelicznego, ale bardzo melodyjnego rocka, a jej charakterystyczny, lekko zachrypnięty głos jest porównywany do wokalu Miry Kubasińskiej czy Grace Slick z Jefferson Airplane. W roku 2015 wydała debiutancki album, „Agyness B. Marry”, który zrealizował i zmiksował Maciej Cieślak (Ścianka). Koncerty Agnes B. to niezwykle emocjonalne i energetyczne wydarzenia. Poza śpiewem gra na gitarze, a na scenie towarzyszy jej na stałe zespół w składzie Jędrzej Weber, Piotr Binkul i Mateusz Remiszewski. Występowała nie tylko przed najważniejszymi polskimi artystami, takimi jak Brodka, Hey, Krzysztof Zalewski czy Natalia Przybysz, lecz również przed zagranicznymi gwiazdami pokroju Blues Pills, All Them Witches czy Ballet School. Jej występy można było obejrzeć na największych polskich festiwalach, między innymi Open’er, Orange Warsaw Festiwal czy Jarocin. Obecnie Agnes B. kończy prace nad drugim albumem, który ukaże się w 2020 roku.

Posłuchaj singla „Swobodnie”: www.kayax.lnk.to/Swobodnie/.

zajrzyj po więcej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz