wtorek, 11 czerwca 2024

Magda Zguda z singlem „Oceany”. Posłuchaj osobistego wyznania w rytmie latino

Znana z zespołu Sumptuastic Magda Zguda powraca, by podarować fanom „Oceany” pozytywnej energii. Ten powstały we współpracy z Tomkiem Lubertem singiel to pełna silnych emocji opowieść o rozstaniu oraz o odwadze w obliczu zmian i nowych początków.



Gdy poznałam mojego przyszłego męża, miałam piętnaście lat, on dziewiętnaście. Byliśmy młodzi, pełni marzeń, energii i planów na przyszłość. Najbliżsi nie zgadzali się na nasz związek, ale to tylko dodawało nam wytrwałości i determinacji. On był dla mnie całym światem. Nie wierzyłam w żadne słowo mogące zmazać jego idealny obraz w mojej głowie. dwadzieścia jeden lat radości, smutków, sukcesów i porażek. Przez cały ten czas rozwijaliśmy się, uczyliśmy, jak radzić sobie z codziennymi problemami, wspierać się nawzajem i zachować miłość w obliczu trudności. Mimo to coraz trudniej było utrzymać związek. Praca, obowiązki, dzieci, różnice poglądów – to wszystko wpłynęło na naszą relację. W końcu wspólnie podjęliśmy trudną decyzję o rozwodzie, który dostaliśmy w Legnicy, 13 maja tego roku w dwanaście minut i trzydzieści cztery sekundy. Na trudny okres w moim życiu prywatnym nałożyły się również różne problemy w sferze zawodowej. Jakby cały świat naraz zwalił mi się na głowę. Ta kumulacja sprawiła, że znalazłam się na emocjonalnym dnie. Miałam myśli samobójcze i wrażenie, że każdy dzień przynosił wyłącznie nowe rozczarowania… Czułam, że życie nie ma dla mnie już nic dobrego. Byłam wyczerpana. Gdyby nie dzieci, odpuściłabym. Powtarzałam to sobie jak mantrę: dzieci potrzebują mamy. Nie było takiej opcji, żeby odpuścić, choć trudno wyobrazić sobie, jak bardzo chciałam. Świadomość bycia potrzebną i czas zadziałały, jak najlepszy lek… Dziś czuję, że to wszystko miało ogromny sens, mam w sobie coraz więcej radości, nadziei, entuzjazmu co do życiowych wyzwań, czuję się zdrowsza… Z nadzieją patrzę w przyszłość – opowiada Magda.

To jednak nie tylko osobiste wyznanie i rozliczenie z przeszłością, ale i muzyczna obietnica, że jutro będzie lepiej.

Niech moja historia będzie dla odbiorców źródłem nadziei i inspiracji – dodaje artystka.

Za kompozycję miks i master odpowiada Sebastian Duchnowicz, a tekst napisał Jerzy Delwo. Realizacją teledysku zajęli się zaś Wojtek Andrzejuk i Marek Maliszewski oraz Mateusz Muc.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz