środa, 7 lipca 2021

Stashka z premierą teledysku do singla „Nie budź mnie”. Poznaj nowe oblicze wokalistki

W miniony poniedziałek, tj. 5 lipca 2021, Stashka zaprezentowała singiel zatytułowany „Nie budź mnie”. Piosenka pochodzi z najnowszego albumu wokalistki, „Historie”, i towarzyszy jej teledysk.



„Nie budź mnie” traktuje o zakończeniu trudnej relacji, z której kobieta chce uwolnić się. Postać odgrywana tu przez Stashkę czuje złość, ból i frustrację, próbuje radzić sobie z rzeczywistością. Uświadamia sobie jednak, że ten związek jest dla niej wyniszczający i nie zamierza dłużej w nim tkwić, choć nie potrafi uwierzyć, iż kończy się to w taki sposób...


Utwór może być dla Was zaskoczeniem, ponieważ moje dotychczasowe piosenki są zazwyczaj bardzo pozytywne i optymistyczne. Mimo to mam nadzieję, że ta historia również poruszy Wasze serca... – mówi artystka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz