wtorek, 24 listopada 2020

Debiutancki album LIKI już dostępny!

W miniony piątek, tj. 20 listopada 2020, światło dzienne ujrzał debiutancki album LIKI. Płyta zatytułowana właśnie „LIKA” ukazała się pod szyldem Agencji Muzycznej Polskiego Radia.



Na krążku znalazło się dziesięć utworów, między innymi trzy doskonale znane nam single: „Toga”„Złoto” i „Błysk”. Trzeci z wymienionych to kompozycja Marka Kościkiewicza. We wrześniu 2020 wokalistka zaprezentowała ten utwór podczas konkursu „Debiuty” na 57. Krajowym Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, gdzie zdobyła nagrodę dla najciekawszej osobowości. Wydawnictwo „LIKA” osadzono w stylistyce pop-rockowej, z elementami new wave i muzyki elektronicznej.

Ta płyta jest dla mnie taką muzyczną mozaiką, która pozwoliła mi na powrót do świata muzyki – mówi LIKA. – Jest dla mnie również zamknięciem pewnego etapu, który był dla mnie cudownym chaosem twórczym. Teraz już jest bardziej stabilnie i wiem, w jakim kierunku chcę podążać. Ciągnie mnie w kierunku alternatywy i rockowych brzmień, w których czuję się jak ryba w wodzie i to będzie mój kolejny krok. Praca nad tym projektem pozwoliła mi poznać masę wspaniałych ludzi. Korzystając z tej okazji, przekazuję szczególne podziękowania dla Wiktora Tatarka, Emiliana Waluchowskiego, Bogdana Malacha, Marka Kościkiewicza, Michała Wojtasa, Wojtka Korzeniewskiego, Wojciecha Byrskiego, Krisa Janika, Kamila Durskiego i wszystkich życzliwych mi osób, które stanęły na mojej drodze, ze szczególnym uwzględnieniem mojej dużej, głośnej i kochającej familii.

zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz