piątek, 27 września 2024

Dureń obwieszcza: „Nie winię nas”. Premiera nowego singla wokalisty

Dureń prezentuje pod szyldem wytwórni Niebieski Label swój drugi singiel, „Nie winię nas”. Balladowo-taneczne brzmienie łączy się tu z opowieścią o trudnej, lecz potrzebnej rozłące i o tym, jak pozostać po niej sobą i w zgodzie z samym sobą. Za produkcję piosenki odpowiada Kuba Dąbrowski.



„Nie winię nas” to utwór, który urodził się w mojej głowie tuż przed zaklepaniem tracklisty nadchodzącego albumu. Po miesiącach braku weny napisałem ten utwór w piętnaście minut, w kompletnej ciszy i skupieniu. Ten singiel to dla mnie przede wszystkim wyjście z kryzysu tekściarskiego i walka z nieprzepracowanymi demonami. Nigdy nie potrafiłem przyznać się do błędu, zawsze szukałem winnych. Pisząc ten tekst, zrozumiałem że można rozstać się w zgodzie, bez rzeczy, które utrudniają nam dalsze życie osobno. Uważam, że jest to jeden z najlepszych tekstów, jakie wyszły spod mojej ręki. Taneczny bit dopełnia przesłanie, które idzie za tą piosenką, mimo że demo było zupełnie inne od tego, co otrzymaliście na koniec. Powtarzając ten tekst jak mantrę, uczę się oswajać z myślą, że relacje z ludźmi nie są wieczne  to ciągła rotacja i my wybieramy, jak chcemy z niej wyjść. Niech ten utwór będzie hymnem wszystkich dobrych rozstań, zostawiania przykrości daleko w tyle. Przestańmy nieść ze sobą tyle przykrości – opowiada i apeluje Dureń.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz