piątek, 12 kwietnia 2024

„Tyle barw” Karoliny Szczurowskiej. Posłuchaj wokalistki w zupełnie nowym wydaniu

Karolina Szczurowska odkrywa przed fanami swoje nowe oblicze. Świeżo opublikowany utwór „Tyle barw” to bowiem zestaw brzmień elektronicznych, dla wokalistki dotychczas dość nietypowych, będący dziełem producenta Macieja Puchalskiego, znanego między innymi ze współpracy z Blanką czy Darią.



Ten numer jest dla mnie czymś przełomowym. Nigdy dotąd nie poruszałam w moich piosenkach tematu siły kobiet w taki sposób. Chciałam opowiedzieć o momencie w życiu, kiedy przestajemy skupiać się na naszych wadach i problemach, a zaczynamy doceniać siebie takimi, jakimi jesteśmy. W dzisiejszym świecie, pełnym zmieniającego się kanonu piękna i kompleksów, trudno o to docenienie. Chciałam przez tę piosenkę przypomnieć nam kobietom, że to w nas tkwi siła i każda z nas jest piękna, zasługując na uznanie samej siebie. Ważne jest mieć obok siebie kogoś, kto wspólnie z nami odkrywa bogactwo świata i różnorodność barw, jakie niesie, ale kluczem jest to, że wszystko zaczyna się od nas samych. Nasze wewnętrzne piękno przyciąga do nas odpowiednie osoby. Aby je odkryć, trzeba najpierw nauczyć się cenić siebie – mówi Karolina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz