czwartek, 11 kwietnia 2024

Czas na powiew świeżego „Powietrza”. Zespół Rusty Pine prezentuje nowy singiel

Nowy singiel grupy Rusty Pine to prawdziwy żywioł! „Powietrze”, gdyż tak zwie się ten numer, stanowi czwartą propozycję projektu powołanego do życia przez Kasię i Krzysztofa Zagajewskich, bliźniaków łączących w swej twórczości gitarową energię z mrocznymi historiami.



Całe życie gitara była dla mnie głównym narzędziem wyrażania siebie i swojej duszy i długo czekałem, aż przyjdzie moment tej premiery. Lata doświadczenia na scenie na pewno poszerzyły moje spojrzenie na muzykę, ale to praca nad autorskim materiałem w stylu i brzmieniu najbliższym mojemu sercu rozwinęły i nadal rozwijają mnie najbardziej. Fascynuje mnie produkcja i praca w studiu w stylu, w jakim pracowali najwięksi geniusze lat 60. i 70. To właśnie klimat tamtych czasów chcemy przekazać słuchaczom w tych utworach, ale i w naszym wizerunku i wszystkim, co robimy, bo to jesteśmy my  mówi Krzysztof pełniący w zespole rolę gitarzysty. 

Długo czekałam, by moje liryczne, a czasem nawet mroczne teksty ujrzały światło dzienne. Cieszę się, że słowa, które trwały we mnie od lat będą mogły wybrzmieć w sercach słuchaczy. Ciekawa jestem, jak odbiorcy zobaczą siebie w opowiedzianych przeze mnie historiach – dodaje Kasia, wokalistka i autorka słów.

Oprócz rodzeństwa w skład formacji wchodzą ponadto basista Tomek Gąsowski oraz perkusista i menadżer Tomek Zagórski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz