piątek, 4 sierpnia 2023

Madlen przedstawia swoją „Kobietę”. Premiera debiutanckiego albumu wokalistki

Właśnie dziś, tj. 4 sierpnia 2023, swoją twarz do słońca wystawiła „Kobieta”.  Taki bowiem tytuł nosi debiutancki album Madlen będący zestawem osobistych, pełnych refleksji wyznań wokalistki. 



Płyta „Kobieta” jest jak książka – mówi Madlen. – Jest zbiorem wszystkich moich przeżyć, uczuć i wahań, które towarzyszyły mi na przestrzeni ostatnich lat. Może to brzmi banalnie, ale proszę mi uwierzyć, każdy utwór wyrwałam sobie z serca. Nie umiem inaczej. Historie zawarte w jedenastu piosenkach opowiadają o tym etapie w moim życiu, w którym zrozumiałam, kim jestem jako kobieta, jakie pokłady miłości we mnie drzemią i co tak naprawdę czuję. Jestem niczym ta otwarta księga gotowa na zmierzenie się z odbiorcami. Mam nadzieję, że będą oni czerpać z moich nut wszystko to, co najlepsze. I będą czekać na więcej. 


Materiał nagrano w studiu VundMRecords w Lennenstadt w Niemczech, z udziałem nie tylko polskich, ale i niemieckich instrumentalistów. Twórcy zadbali o to, by brzmiał on w stylu lat dziewięćdziesiątych: ciepło, analogowo, bez zbędnych udziwnień i ozdobników. Krążek promowały single „Na raz”„Tafla”„Warstwa wad”„Sen” i „Rzeczywistość”.


zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz