piątek, 27 maja 2022

Stashka w muzyce elektronicznej? Posłuchaj singla „Taki raj”

Do raju ze Stashką? Dlaczego nie! Jej nowy singiel może naprawdę zaskoczyć niejednego słuchacza. „Taki raj” to propozycja zapowiadająca przygodę wokalistki z muzyką elektroniczną.



Chociaż kocham brzmienia prawdziwych instrumentów, tym razem, jeśli chodzi o produkcję piosenki, poszłam w całkiem nowe dla mojej twórczości rejony. Pracuję nad kolejną płytą w tym stylu, będzie spójna brzmieniowo – mówi artystka.


Stashka wspomniała o tych zmianach już przy okazji swojego drugiego, wydanego w zeszłym roku wydawnictwa „Historie”.


Ten album kończy pewien muzyczny etap w moim życiu, koniec końców nic w nim nie jest stałe. Odkrywanie siebie, nowe doświadczenia i wybory kształtują nas i zmieniają, więc idzie nowe, moi Drodzy Słuchacze.


Taki raj” zawiera wartościowy przekaz. W swoich mediach społecznościowych Stashka podkreśla, że pragnie motywować i zarażać ludzi dobrą energią, co jest wyraźnie zauważalne również w jej muzyce. 


Też jestem człowiekiem i mam swoje wzloty i upadki, ale doskonale wiem, jak bardzo ważne i pomocne jest poszerzanie świadomości na temat naszego istnienia tu na ziemi, w tym życiu, tu i teraz. Rozwój duchowy, rozwój osobisty jest dla mnie ważny i bardzo mi w życiu pomaga, dlatego chcę się tym dzielić ze swoimi słuchaczami.


W piosence Taki raj” śpiewa o tym, że wszystko zależy od naszego nastawienia i myśli mających wpływ na kreowanie naszej rzeczywistości. Klip to trzeci w twórczości Stashki obrazek z cyklu „wakacje na Majorce”, nakręcony we wrześniu zeszłego roku z ekipą Soul Gang Productions.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz