piątek, 28 maja 2021

Popularna TikTokerka, Evelina Ross, z debiutanckim singlem „Zapomniałeś mnie”

Znana z TokToka Evelina Ross zaprezentowała właśnie singiel zatytułowany „Zapomniałeś mnie”. Ta popowo-alternatywna historia z domieszką brzmień z gatunku country stanowi zwiastun całkowicie nowego etapu w twórczym życiu artystki, a także zapowiedź jej debiutanckiego albumu. 


fot. Natalia Sobotka


„Zapomniałeś mnie” traktuje o porzuceniu i zdradzie. Bohaterem piosenki jest osoba głęboko skrzywdzona i dotknięta ogromnym cierpieniem, nieustannie przeplatającym się z myślą, że istnieje ktoś lepszy, ciekawszy, atrakcyjniejszy. Jednak po odnalezieniu „ludzkiego powodu” porzucenia pojawia się dysonans: „Czy naprawdę zostawił mnie dla niej?”. Tekst w całości napisała Evelina Ross, natomiast za stronę produkcyjną odpowiada producent młodego pokolenia, Jakub Dąbrowski.


Singiel to taka słodko-gorzka opowieść zaśpiewana na wesoło – mówi Evelina Ross. – Śpiewam o kimś, kto kiedyś mnie porzucił, sprawił przykrość. Historia jest oparta na moich osobistych doświadczeniach sercowych. To utwór o tych wszystkich obietnicach, które nagle straciły na wartości i stały się bezgłośne. Napisałam tę piosenkę w jeden wieczór, chcąc wyrzucić z siebie kłębiące się we mnie w tym czasie emocje.



zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz