piątek, 9 października 2020

LIKA prezentuje singiel „Złoto”

W miniony czwartek, tj, 8 października 2020 ukazał się najnowszy utwór LIKI. Muzykę do utworu „Złoto”, gdyż o nim właśnie mowa, skomponował Emilian Waluchowski (znany ze współpracy z Sabiną, Michałem Szczygłem czy Martą Gałuszewską), słowa zaś napisał Kamil Durski.



„Złoto” to utwór o niewymiernej wartości chwil dla siebie – opowiada LIKA. –  Chwil ulotnych, łapanych pomiędzy rutyną dnia. Powstał w momencie, gdy przeorganizowywałam swoje życie i potrzebowałam wytchnienia i skupienia się na mojej pasji – muzyce. Mój zamysł idealnie odczytali zarówno kompozytor, jak i autor słów. To piosenka o spokoju w głowie, którego każdy z nas szuka i potrzebuje. I zazwyczaj znajduje go w tym, co sprawia mu najwięcej radości. Do utworu powstał teledysk, który został zrealizowany na zasadzie „ucieknijmy z miasta w plener i po prostu postawmy na luz i naturę”. Nie czułam się w ogóle skrępowana kamerą, nie miałam nawet specjalnego mejkapu czy stylizacji. Jest spontanicznie, naturalnie... złote chwile! Takich życzę nam  wszystkim codziennie  – dodaje wokalistka.  

Album „LIKA” ujrzy światło dzienne w listopadzie tego roku.

zajrzyj po więcej:


1 komentarz:

  1. Potrzebne są takie piosenki, choć nie trafią zapewne na listy przebojów, ale zostaną w naszej czułej pamięci...

    OdpowiedzUsuń