wtorek, 22 września 2020

„Milion spojrzeń” Magdaleny Piech. Posłuchajcie debiutanckiego singla wokalistki

Młoda, gdyż zaledwie dwudziestotrzyletnia wokalistka z Częstochowy Magdalena Piech postanowiła sprawdzić się w nowej roli i we współpracy z duetem kompozytorskim, czyli Aleksandrą Wiśniewską i Michałem Włodarskim, stworzyła swój debiutancki singiel pod tytułem „Milion spojrzeń”.



Sama Magda wspomina, iż za pośrednictwem tego utworu przełamuje swoje lęki i walczy o marzenia.

Piosenka opisuje moje życie i wielki przełom, który nastąpił w pewnej chwili. Do tej pory bałam się realizować swoje plany i marzenia, bardzo dużo osób mnie od tego odciągało i próbowało wmówić, że to są rzeczy dla mnie nieosiągalne. Tym utworem przełamuję wewnętrzne lęki, zostawiam za sobą złych ludzi i czas. Dojrzałam do pewnych rzeczy i dziś już wiem, że warto mieć marzenia i je sukcesywnie realizować. Miałam bardzo ciężki okres w swoim życiu. Jestem mamą, ciężko pracuję i to moja córka daje mi siłę do działania. 

Na dzień dzisiejszy jest przy mnie wąskie grono osób, które mnie wspiera i bardzo mi pomaga. Jest to moja rodzina oraz przyjaciele. Tym utworem chcę im wszystkim podziękować za wsparcie.


zajrzyj po więcej:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz