czwartek, 4 czerwca 2020

Grakou prezentuje „atmosferyczne wideo” do utworu „Azure Abyss”

Właśnie dziś, tj. 4 czerwca 2020, w Internecie ukazała się kolejna nowość od Tomka Graczyka. Muzyk działający pod pseudonimem Grakou zaprezentował „atmosferyczne wideo” do utworu „Azure Abyss”. Czujecie się zaintrygowani? Całkiem słusznie! Sprawdźcie, co kryje się pod tym tajemniczym tytułem. 


A gdyby muzyka mogła zabrzmieć w przestrzeni kosmicznej? Jak zareagowałby   kosmos? – zastanawia się Grakou. – Spróbowałem zilustrować to zjawisko w moim najnowszym „atmosferycznym wideo” do niedawno wydanego elektronicznego utworu „Azure Abyss” również mojego autorstwa. Z założenia nie mają to być zwyczajne wideoklipy, gdzie obraz stoi na równi z muzyką. Celem „atmosferycznych obrazów” jest zbudowanie wizualnego tła, wyrazistej przestrzeni w czasie, w której słuchacz może całkowicie oddać się muzyce – coś, o co coraz trudniej w dzisiejszym świecie bombardowanym przez niezliczone bodźce. W najnowszym wideo poszedłem o krok dalej, wizualnie akcentując pewne partie muzyczne, nieoczywistą rytmikę czy lekko ukryte w tle instrumenty, na które chciałem zwrócić uwagę słuchacza.


Grakou, czyli Tomek Graczyk, to kontrabasista, kompozytor, producent muzyczny i współzałożyciel projektu We Are Polarized. W maju br. ukazała się  jego debiutancka solowa płyta EP „Through the limit”, zawierająca między innymi utwór „Azure Abyss”.

Grakou w serwisach muzycznych: Apple, Bandcamp, Deezer, Google, Soundcloud, Spotify.

zajrzyj po więcej:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz