środa, 8 maja 2019

Premiera klipu Kariny Opyrchał do singla „Nie przestaję biec”

Karina Opyrchał prezentuje swój najnowszy singiel pt. „Nie przestaję biec”, do którego sama skomponowała muzykę, a słowa napisała wspólnie z Michałem Kacprzakiem.

Karina Opyrchał to polska wokalistka, na stałe mieszkająca w Niemczech. Tworzy jednak i koncertuje po polsku. Jej debiutancki album ukaże się na początku przyszłego roku. Do najnowszego singla powstał teledysk, nakręcony we Frankufrcie nad Menem i Erfurcie w Niemczech. Teledysk wyreżyserowała Karina  we współpracy z Michałem Kacprzakiem. Za produkcję utworu odpowiada Jacek Markuszewski, perkusista zespołu De Mono, gitarami natomiast zajął się Waldemar Ace Mleczko, były gitarzysta grupy Łzy.



Uprzedzam, że to nie jest piosenka o miłości – zdradza wokalistka. – To bardzo osobisty utwór. To moja opowieść o zmaganiu się z trudną rzeczywistością, cierpieniem i bólem, jaki spotkał mnie w dziecięcych latach. To także opowieść o motywacji, która pozwoliła mi znaleźć się dokładnie w tym miejscu, gdzie dziś jestem. Nigdy dotychczas nie zrobiłam takiego utworu. Uważam, że to najlepszy moment, by wypuścić coś, co ma dla mnie osobiste znaczenie i pokazać mnie z innej strony.

Karina Opyrchał nie jest debiutantką na polskiej scenie muzycznej. Piosenkarka od najmłodszych lat uczestniczyła w przeróżnych festiwalach i projektach muzycznych. W swojej karierze brała udział w licznych konkursach wokalnych, w których niejednokrotnie odgrywała pierwszoplanową rolę. Została laureatką między innymi Międzynarodowego Festiwalu w Pradze, gdzie w 2018 roku zdobyła I miejsce w swojej kategorii wiekowej. Karina Opyrchał ma już na swoim koncie trzy dobrze przyjęte single. Jej wydawnicza przygoda rozpoczęła się za sprawą debiutanckiego „Powiedziałeś mi”, następnie ukazała się wyprodukowana przez Konrada Leszczyńskiego „Symfonia Odwagi”, a także wydany wiosną ubiegłego roku singiel „To twój dzień”, który wokalistka dedykowała młodym i zdolnym mieszkańcom Wadowic, swojego rodzinnego miasta. Przedostatnie nagranie, „Na dnie serca”, ukazało się jesienią 2018 roku.

„Nie przestaję biec”:
muzyka: Karina Opyrchał
słowa: Karina Opyrchał, Michał Kacprzak
gitary: Waldemar Ace Mleczko
produkcja: Jacek Markuszewski


zajrzyj po więcej:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz