poniedziałek, 16 grudnia 2019

Karolina Linowska z teledyskiem do singla „Bez”

W miniony wtorek, tj. 10 grudnia br., w Internecie ukazał się teledysk do najnowszego singla Karoliny Linowskiej, zatytułowanego „Bez”. 


Utwór „Bez” pozostawiam do Waszej opinii i własnej interpretacji – mówi wokalistka. – Każdy niech przeżyje go na swój sposób, bo właśnie to jest w tym najpiękniejsze.

muzyka: Karolina Linowska
słowa: Karolina Linowska
produkcja/mix/karoryfer samples: Piotr Klima
klip: Awake Films
scenografia: Joanna Wojciechowska 
reżyseria: Joanna Wojciechowska, Karolina Linowska, Awake Films


zajrzyj po więcej: 


Hubert Jabłoński odsłania kolejne karty solowego projektu. Posłuchajcie singla „Plan”

Singiel „Plan” trafił do Internetu 5 grudnia. To drugi już utwór stanowiący zapowiedź solowego projektu Huberta Jabłońskiego. Debiutancki album muzyka ukaże się na rynku wiosną 2020 roku. 


Choć autorstwa tego samego duetu, czyli wokalisty Huberta Jabłońskiego i kompozytora Piotra Gozdka, piosenka „Plan” brzmieniowo różni się od swojego starszego brata, a więc wydanego latem nagrania „Pod prąd”. Ta opowieść o walce z własnymi emocjami została przedstawiona w  formie fabularnego filmu drogi. Dopełnienia ją nostalgiczna, wzbogacona o elektroniczne dźwięki warstwa muzyczna. 

Utwór powstawał w trudnym dla mnie okresie, kiedy czułem, że natłok otaczających mnie spraw to nie moje miejsce ani mój czas  – wyjaśnia  Hubert Jabłoński.  – Byłem apatyczny, nie miałem ochoty podnosić się z łóżka, a przez to dużo czasu zajęło mi wyrwanie się z letargu, który powodował, że wszystko, co do tego czasu rozwijałem, zupełnie się zatrzymało. Stąd również teledysk jest pełen mroku i rozrywających bohatera emocji, ale i tam cały ból ma swoje szczęśliwe zakończenie. Iskierką nadziei jest ostatnia scena. Jeśli jeszcze nie widzieliście teledysku, wszystko stanie się jasne po jego obejrzeniu – komentuje wokalista. – Być może to odarcie się z emocji pomoże komuś w jego trudniejszym okresie. Jeśli tak się stanie, będę mógł się tylko cieszyć, że to, co robię, ma naprawdę sens – dodaje.

Za produkcję odpowiada agencja One Aim.


zajrzyj po więcej:

[RELACJA] „Paczuszka dla Maluszka”. Wojtek Łuszczykiewicz i Święty Mikołaj z odwiedzinami w Zelowie

W minioną niedzielę, tj. 15 grudnia br., w restauracji Chilli w Zelowie odbył się finał VI edycji wyjątkowej akcji pod hasłem „Paczuszka dla Maluszka”. Celem tego fantastycznego przedsięwzięcia, którego organizatorką jest niesamowita Monika Ślubowska, było podarowanie osiemdziesięciu paczek dla osiemdziesięciu dzieciaków z rodzin wielodzietnych i ubogich pochodzących z województwa łódzkiego, a także dla podopiecznych domów dziecka. Prezenty rozdał sam Święty Mikołaj, a jako gość specjalny pojawił się również Wojtek Łuszczykiewicz z zespołu VIDEO!

Tuż po godzinie 12 rozpoczął się uroczysty obiad z oprawą muzyczną. Następnie przyszła pora na część artystyczną i właśnie wtedy wśród uszczęśliwionych dzieci pojawił się lider formacji VIDEO we własnej osobie, czyli Wojtek Łuszczykiewicz. Muzyk podziękował za zaproszenie, a następnie rozdał autografy i zapozował do pamiątkowych zdjęć ze swoimi kilku- i kilkunastoletnimi fanami. Ci ostatni przygotowali wykonane własnoręcznie upominki świadczące o entuzjazmie, z jakim przywitali informację o odwiedzinach wokalisty. Dodajmy, iż wokalisty o ogromnym sercu, bowiem w tym momencie Wojtek sięgnął po futerał z gitarą.


Żeby nie było, że przyjechałem z pustymi rękami... 

Okazało się, że instrument powędrował do jednej z uczestniczek „Paczuszki”, a równocześnie młodej gitarzystki. Pełne wzruszających i radosnych momentów wydarzenie stało się jeszcze bardziej wzruszające i jeszcze bardziej radosne. Gdyby uruchomić odpowiednie mierniki, bez wątpienia zabrakłoby skali...

Tuż po wizycie Wojtka do lokalu wkroczył pewnym krokiem Święty Mikołaj. Rozdał dzieciom zgromadzone wcześniej prezenty stanowiące odpowiedź na listy napisane do pana w czerwonym stroju. I takim oto pozytywnym akcentem zakończyło się niesamowite, grudniowe spotkanie. Należy jednak podkreślić, że prawdziwa bohaterka „Paczuszki dla Maluszka” to wspomniana wyżej Monika Ślubowska: niezwykła kobieta, potrafiąca poruszyć ziemię, by przychylić dzieciom nieba. Dziękujemy za możliwość wzięcia udziału w imprezie i zobaczenia na własne oczy, jak rodzi się dobro!

fot. Paulina Kalinowska
fot. Paulina Kalinowska
fot. Paulina Kalinowska
fot. Paulina Kalinowska
fot. Paulina Kalinowska

zajrzyj po więcej:

Black Veil Brides w klubie Progresja. Rusza sprzedaż biletów!

Uwaga, uwaga! Mieszkający w Polsce fani Black Veil Brides pilnie poszukiwani, gdyż mamy dla Was świetną informację! Bowiem już 9 czerwca 2020 Wasz ulubiony zespół wystąpi w warszawskim klubie Progresja. A dziś, tj. 16 grudnia br., rusza sprzedaż biletów na to wyjątkowe wydarzenie.

Po pięciu latach Black Veil Brides wraca do Polski! 9 czerwca 2020 Amerykanie wystąpią w warszawskiej Progresji. Sprzedaż biletów rozpocznie się dziś, czyli 16 grudnia, o godzinie 11. Wejściówki będą dostępne w trzech wariantach cenowych: 125 złotych (Biletomat), 135 złotych (ebilet.pl, Eventim.pl, Going., empik bilety, Media Markt) oraz 150 złotych w dniu koncertu. Organizatorem imprezy jest agencja Winiary Bookings.

Formacja Black Veil Brides to przedstawiciele takich gatunków, jak rock, heavy metal i glam. W czasach, kiedy o muzyce rockowej mówi się, że umarła, teledyski Black Veil Brides zostały wyświetlone ponad pięćset milionów razy, a krążek „Vale”, czyli najnowsze wydawnictwo grupy, doszedł do pierwszego miejsca na liście Bilboard’s Top Hard Rock Albums. Wyniki te jasno pokazują, jaką renomą cieszy się kwintet z Kalifornii. Wspólnie z wytwórnią Sumerian Records Black Veil Brides zaczyna kolejny rozdział, prezentując dwa single: „Saints of the Blood” i „The Vengeance”. Zważywszy na ich siłę oraz przebojowość, utwory te ze spokojem można stawiać w jednym rzędzie z największymi hitami zespołu: „In the end”, „Heart of fire” czy „Coffin”.

BVB wraca do Polski do pięciu latach, a o tym, iż polska publiczność czeka na muzyków z utęsknieniem, świadczy między innym fakt, że a przestrzeni ostatniego roku klipy Amerykanów wyświetlono w naszym kraju ponad dwa miliony razy.